[LUGOS-MOZILLA] Thunderbird 0.6

Igor Kresnik lovec at volja.net
Thu May 13 11:15:42 CEST 2004

Poiskusi z trikom ki ga jaz uporabljam pri obnovi sistema
Potem ko si v mozilli ustvarim profil prepišem določene datoteke ki mi
jih ustvar v profilu:
bookmarks.html ter mailboxe. Tako se mi v mozilli ne pozna dobena obnova
Vse je po starem

Tomaz Gubensek pravi:

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843