[LUGOS-MOZILLA] Mozilla Thunderbird 0.6 v slovenskem jeziku

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Sun May 9 17:21:05 CEST 2004

Zivijo,

Ja, polna razlicica za Linux pride v kratkem. :)

Glede strani pa -- saj bi bilo moralo pisati, pa mi je nekako uspelo
pozabiti na datoteko 'Release Notes'. Zdaj je napisano. :) Drugace pa so
podrobnejsa navodila na voljo tudi na posebni strani, ki opisuje
namescanje XPI-jev.

Martin Srebotnjak pravi: