Re: [LUGOS-MOZILLA] [Fwd: [LUGOS] Mozzila 1.6 se ne zažene v Win]

Igor Kresnik lovec at volja.net
Thu Mar 18 21:48:41 CET 2004

Na windowsih Slo verzija od 1.4 dalje na linuksu sem poiskusil z 1.6 slo
verzija na Warpu angleška verzija 1.4

Gasper Zejn pravi:

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843