[LUGOS-MOZILLA] Koledar

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Mon Jun 7 12:23:28 CEST 2004

Eh,
a si sam buildal ali si uporabil namestitveni paket xpi za Koledar?
Sicer uporabi primerno različico, ne delajo vse prav, različne različice
z različnimi različicami:

http://www.mozilla.org/projects/calendar/download.html

Kaj pa ti napiše v konzoli JavaScript koledarja, ko ga poženeš, oz.
Mozille? Tam boš gotovo našel odgovor.

miles.

Robert Ludvik pravi: