[LUGOS-MOZILLA] Koledar

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Mon Jun 7 11:58:46 CEST 2004

Lahko, da je kaj s prevodom koledarja. Jaz sem konec prejšnjega tedna
poslal popravljene štiri filete iz prevoda koledarja, saj je nekaj novih
nizov manjkalo ali so bili odveč. Odtlej niso buildali nove verzije, ne
vem pa, če jih je Mostafa že vključil v drevo. Lahko preveriš, kaj ti
napiše v konzoli, ko zaženeš koledar.

Prilagam jih, če ti kaj pomagajo, sodijo pa v jar s prevodom koledarja
oz. v podimenik sl-SI.

Je pa pred kratkim izšel novi build Sunbirda, zdaj ko bo popravljen
prevod, bi bilo lepo, če bi dobili slo različico (ravnokar sem poslal
mail Mostafi, da izvem, če je vključil moje popravke).

LP,
miles.

Robert Ludvik pravi: