[LUGOS-MOZILLA] kaj mislite o drugi preobleki za mozilla.lugos.si?

Gasper Zejn gape at owca.info
Mon Jun 21 13:12:04 CEST 2004

css sem še nekoliko predelal, da sedaj res uporabi Trebuchet, ker sam
očitno nimam tahome nameščene na sistemu in je ni uporabil.

Aleks Reinhardt wrote:

> Nekaj elementov se mi zdi se posebej posrecenih - a zameris, ce jih
> skopiram v 1.css? Predvsem so mi vsec .broken in .brokenfixed (morda bi
> naredili se kaksno sliko, da bi 'odkljukali' popravljene strani?); in pa
> nacin oblikovanja tabele za anketo (tj. brez borderjev ipd.) [to bi
> seveda pomenilo dodatek classa].

Če ti je všeč, kar.

> Drugace pa so pisave zelo velike. In vsaj pri meni so videti precej
> drugacne od tistih na screenshotu; je zdaj Tahoma nalasc pred Trebuchet MS?

Ne, tahomo sem premaknil tja kot naj bi bila. :)
Glede pisav pa... lahko pošlješ screenshot, po možnosti kar meni direkt.

> Ja, banner od Kiberpipe gre meni precej na zivce tam spodaj; a med
> povezavami je videti se petkrat hujse. Ne le, da je GIF, porabi tudi vec
> prostora kot vse ostale slike skupaj. Res bi bilo mnogo mnogo bolje, ce
> bi imeli le tekstovno povezavo. Lahko pa 'povezave' premaknemo na
> posebno stran, kjer vsako stran predstavimo z bannerjem.

To bi bila verjetno kar dobra rešitev... samo potem ne vem če je
smiselno imet povezave še vedno tam spodaj.
Ali pač?