[LUGOS-MOZILLA] enigmatique

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Mon Jun 21 12:40:48 CEST 2004

Večino popravljam, ena zadeva mi pa ni jasna:
x) Šumnik v šifrirano je napisan kot escaped Unicode; vsi javascript
nizi, torej tisti, ki niso v dtd in torej v unicode, so seveda v escaped
unicode zapisani; kateri š misliš? Morda je kaka napaka v kodi?

Vrstnega reda PODPISANO sporočilo ne bom spreminjal... Prav tako bo
veliko čudnih nesklanjanih zadev prišlo iz konzole, ker mi ni jasno,
kako se združujejo nizi iz javascripta... Javljajte napake, pa bomo
vedeli...

Novice pa ne morem napisat, ker sem pozabil geslo in www naslov ;)
Počakajmo še na vklop slovenskega jezika v QuickNote za mozilline
derivate, samo še vključijo... Ostane samo še MozEdit, ko bo sploh ga
možno lokalizirat.

miles.

Aleks Reinhardt pravi: