[LUGOS-MOZILLA] kaj mislite o drugi preobleki za mozilla.lugos.si?

Gasper Zejn gape at owca.info
Mon Jun 21 02:06:19 CEST 2004

Nova tema je na strežniku, lahko jo preizkusite z brskalnikom, ki ima
kje skrito možnost menjave stilov (v firefoxu se pojavijo barvice v
levem spodnjem kotu) in preverite kako izgleda. Zadevo sem preveril tudi
z opero 7.23 in dela kar vredu, pogledat moram še v zlobnem IE. :)
Navaden uporabnik pa zaenkrat na strani nima možnosti izbire, da lahko v
miru pogledamo kako zadeva izgleda. :)

Žal prek tistega zadeva nastavi samo za trenutno stran. Toda bilo je
dovolj, da sem stil preveril na podstraneh.

Mimogrede... pasica od kiberpipe tava tam spodaj sredi strani... ne bi
bilo morda bolje, če bi kiberpipo dodali pod povezave, ali pa če že
moramo pasico ohraniti, da bi jo vsaj premaknili k ostalim povezavam?

lp,
Gašper Žejn