[LUGOS-MOZILLA] Povezava do TB 0.7 ne deluje

Gasper Zejn gape at owca.info
Sun Jun 20 19:32:52 CEST 2004

Jure Repinc wrote:
> Nekdo mi je ravnokar pisal, da ne more prenesti slovenskega TB 0.7. Ko
> klikne na povezavo za stisnjen arhiv za Windows, dobi tole sporočilo:

Dobro bi bilo vedeti kdo je ta nekdo, ker običajno olajša iskanje napak.

> Prepovedano
>
> Nimate dovoljenja do tega URI-ja na tem strežniku. Ne dovoljujemo
> pregleda imenikov, ravno tako pa niso dostopni tudi nekateri drugi deli.
> Prosimo, prepričajte se, da posegate po pravilnem URI-ju.
>
> Hvala.

Sicer pa sem sam sedaj preveril in deluje, vsaj če greš na
http://mozilla.lugos.si in se prebrskaš do thunderbirda 0.7 in potem
klikneš povezavo. Ne vem če je kdo kaj spreminjal, ampak zadeva ob tem
času zagotovo deluje.

Lp,
Gašper Žejn