[LUGOS-MOZILLA] firefox 0.9

Gasper Zejn gape at owca.info
Tue Jun 15 22:01:30 CEST 2004

ok.
tale prevod ni vredu.
z mozilla.lugos.si povlečen tar.bz2 mi ne zna prikazat pogovornega okna
ob ssl certifikatu. tudi z novim profilom ne. original s ftp.mozilla.org
deluje vredu.

poleg tega sta pri uspesnem uvozu dva stavka se vedno v anglescini
(windows). ce tud v linuxu... ne vem, se mi ni pojavlo okno.

nekul.

lp,
gasper