[LUGOS-MOZILLA] cache

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Tue Jul 20 22:49:04 CEST 2004

Pa si nastavil, da delas "offline"? V glavnem meniju File > Work Offline
(zal ne vem, kako je to v slovenski verziji, ampak zagotovo se bos
znasel) - po kliku bo ob napisu kljukica.
Aja, se nekaj... Ce veliko deskas na tak nacin. Firefox ima, kot si sam
opazil, privzeto nastavljeno le 50000kb cache, Internet Explorer na
drugi strani 625MB (!) (govorim za win2000, ne vem, ce se je pri XPjih
kaj spremenila zadeva). Tako da, nastavi si vec, ce bo 50000kb postalo
premalo. ;)

lp
[BISI]