nadgradnja iz 0.6 na 0.7

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Mon Jul 12 13:17:54 CEST 2004

Zivjo,

imam eno tezavo z namestitvijo Thunderbirda 0.7. Trenutno uporabljam
0.6, slovenski, Win2k, in sicer imam vse podatke in executable na disku
X:/ThunderBird (virtualni kriptiran disk).

Iz tega imenika 0.6 preprosto izbrišem, ter notri prekopiram odzipan
0.7. Zaženem TB 0.7 in stvar dela... vendar mi javi, da so vse
razširitve onemogočene.

Potegnem iz neta Enigmail in Enigmime (preveden).

Namestim Enigmail.

Zaprem TB 0.7. Ga ponovno zazenem. Napise mi, da bo nameščanje
razširitev trajalo nekaj časa. Traja... in traja... in se ne zgodi nič.

Če grem v safe-mode in poleg namestim še Enigmime, se tudi ne zgodi nič.
TB 0.7 ne morem zagnati drugače, kot v safe-mode.

Kakšna rešitev?

lp, Matej