Thunderbird 0.7.2

borut.golob at uni-mb.si borut.golob at uni-mb.si
Fri Jul 9 15:52:30 CEST 2004

Mozilla TB 0.7 je prevedena, za popravke 0.7.1 in 0.7.2 pa ni prevoda. Èe uporabim razširitev langslo.xpi, mi "prevede" samo prve tri ukaze menija, medtem ko prevedana (zipana) verzija 0.7 deluje v redu.
Vprašanji:
1. ali boste prevedli tudi 0.7.2 (ali pa bo 0.8 hitro zunaj)
2. zakaj mi xpi ne lokalizira.
KO namestim razširitev, mi sicer javi, da je namestitev uspela, vendar v seznamu ni vidna in je ne morem deinstalirati. Morda si je zapomnil staro ekstenzijo iz 0.6. Enako velja tudi za razširitev TPP (togle preview pane), ki mi tudi deluje, vendar je ni videti v seznamu.

LP, Borut