Name¹èanje prevoda raz¹iritve

pozdravljeni at yahoo.com pozdravljeni at yahoo.com
Thu Jul 8 23:45:14 CEST 2004

Pozdravljeni,
Kot hvale¾en in zvest uporabnik Firefoxa in prej Mozille od njenih prvih izdaj v sloven¹èini bi se najprej zahvalil vsem njenim slovenskim pridelovalcem za njihov trud in to, kar nam je sedaj v veselje in zadovoljstvo.

Ko sem se malo razgledoval po raz¹iritvah za Firefox, se mi je zdela najbolj koristna ena od tistih, ki omogoèajo ¹e veè razliènih mo¾nosti brskanja z zavihki, imenovana Tabbrowser Preferences, ki sem jo tudi prevedel v sloven¹èino.

Dosegljiva je na spletni strani trenutnega razvijalca:
http://www.pryan.org/mozilla/site/TheOneKEA/tabprefs/
Zadnja razlièica:
http://www.pryan.org/mozilla/site/TheOneKEA/tabprefs/tabprefs_0.6.5.xpi
Razlaga nastavitev:
http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=296&view=findpost&p=1453

Pri namestitvi pa se je pojavila manj¹a te¾ava. Raz¹iritev, oziroma brskalnik, ne vem, kateri od niju je pri name¹èanju zadol¾en za izbiro jezika, ne izbere trenutne jezikovne razlièice brskalnika. Slovenska razlièica raz¹iritve se namesti le v primeru, da v datoteki iz raz¹iritvenega paketa install.rdf zamenjam vrstico:

  <em:locale>locale/en-US/tabprefs/</em:locale>

z vrstico:

  <em:locale>locale/sl-SI/tabprefs/</em:locale>

To sicer velja ¹e za razlièico tabprefs_0.6.4.xpi, ki ni veè dosegljiva z omenjene spletne strani, pri zadnji razlièici, tabprefs_0.6.5.xpi, pa se v primeru brisanja omenjene vrstice ob poskusu zagona raz¹iritve pojavi sporoèilo o napaki.

Bi kak¹en od bolj izku¹enih èlanov te skupnosti morda vedel, kaj bi bilo s tem v zvezi treba popraviti, oziroma kje iskati napako?
Hvala vnaprej,
Leon Zobec