enaa.com | owner

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Tue Jul 6 12:42:39 CEST 2004

Pozdrav,
z veseljem vam sporocam, da deluje spletna trgovina Enaa.com (v lasti
Gambita) spet v skladu s pricakovanji uporabnikov Mozille. Sicer se je
napaka z menijem odpravljala tri tedne, pa vendarle. Vsekakor sem bil
presencen, ko sem danes v nabiralniku opazil mail sistemskega inzenirja
pretirano M$ usmerjene firme. The times, they are changing... :)
No, prosim, da se objavi povezava na strani "nedelujoce strani" z
opombo, da je bil meni popravljen... Hvala.

Aja, se eno vprasanje... Matjaz (ali morda kdo drug?), si se prijavil za
"ownerja" Benjaminu za lokalizacijo Firefoxa 1.0 in naprej?

lp
[BISI]