Mozilla Firebird in Thunderbird

Seekr seeker at email.si
Tue Jul 6 12:01:39 CEST 2004

Pozdravljeni,

danes sem instaliral Firebird 0.9 in sem zelo navdusen, predvsem zaradi
moznosti uvoza vseh nastavitev itd. iz Mozille, ki sem jo prej
uporabljal (jo se uporabljam). Zanima me, ce bo kdaj v prihodnje na
voljo enaka moznost pri Thunderbirdu, saj je kot tak zelo dober postni
odjemalec in ga vidim v idealni kombinaciji s Firebirdom.

Thunderbird ima sicer moznost uvoza, ampak samo za imetnike Eudore,
Outlook expressa oz. tudi za Communicator 4.x (a za le-tega samo uvoz
poste), ampak funkcija mi ne deluje (program sicer ne zmrzne, naredi pa
tudi ne nicesar); najbrz zato, ker nimam skreiranega nobenega accounta.

Skratka, ali bo kdaj mozno "gladko" uvoziti vse postne nastavitve iz
Mozille?

LP,

Iztok