[LUGOS-MOZILLA] Mozilla 1.6 v slovenskem jeziku

Igor Kresnik lovec at volja.net
Mon Jan 26 18:59:11 CET 2004

Mene pa zanima kje v mozilli pod windowsi vklopim da mi bo chatzila
zapisovala vsebino
pogovora in jih shranila na disk?

Matjaz Horvat pravi:

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843