[LUGOS-MOZILLA] Slovenjenje ThunderBirda

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Fri Jan 16 11:10:40 CET 2004

Hvala za c(estitke in ker uporabljate Mozilla Thunderbird ;)

C(rkovalnik je v Thunderbirdu, podpora za slovenski jezik pa je vkljuc(ena
v slovenski namestitveni program za Windows in Linux, ki ga najdete na
mozilla.lugos.si.

MMG, zelo kmalu izide Thunderbird 0.5 ;)

LP,
Matjaž

--
My operat~1 system unders~1 long filena~1 , does yours?