[LUGOS-MOZILLA] Raz¹iritvi Weatherfox in QuickNote

Leon Zobec pozdravljeni at yahoo.com
Sat Dec 11 15:42:53 CET 2004

Pozdravljen,

--- Martin Srebotnjak <miles at filmsi.net> wrote:

> Pri drugi mi ob zagonu Firefox javlja napake, èeprav
> so poslovenjeni vsi
> nizi. Bi znal kdo pomagat najti napako?

Ja, prav v prvi vrstici datoteke Forecastfox.dtd
sedijo trije nenavadni znaki in se poredno hahljajo.
Ker posiljam posto z Yahooja, pri tebi verjetno ne
bodo pravilno prikazani. Kakorkoli, krivi so znaki
pred zacetkom komentarja, ki bi se moral zaceti z
znakom < , zacne pa se takole:

ï&#187;¿<!-- ***** BEGIN LICENSE BLOCK *****

Pravilen zacetek te prve vrstice je:

<!-- ***** BEGIN LICENSE BLOCK *****

Ce zelis, ti lahko posljem tudi popravljeno
Forecastfox-sl-0.5.8.xpi.

Saj ne bi vedel, ce se mi ne bi zgodilo nekaj
podobnega, ko sem prevajal Tabbrowser Preferences, ki
je na razpolago na
http://www.pryan.org/mozilla/site/TheOneKEA/tabprefs/tabprefs_1.1.1.xpi

Kriva je bila pa ena navadna pozabljena stresica na
nasem krilatem c.

Vesel sem vsakega prevoda in zdi se mi prav, da se
prevajajo tudi razsiritve, zato bi predlagal, da bi
tudi povezave do slovenskih prevodov dobile svoje
mesto na domaci strani
http://mozilla.lugos.si/index.php.

Lep pozdrav,
Leon