[LUGOS-MOZILLA] Slovenski vmesnik za 1.7.2 nepopoln?

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Tue Aug 31 11:24:01 CEST 2004

Zivijo,

V tem primeru je obicajno krivo predpomnjenje XUL-a. Najlazja resitev
je, da zazenete Mozillo, v nastavitvah izberete angleski jezik, ponovno
zazenete Mozillo, spremenite na slovenski jezik, in spet zazenete Mozillo.

Ce to ne gre, lahko poskusite izbrisati datoteko XUL.mfsal v imeniku
vasega profila.

Lep pozdrav,
Aleks

sasa at stupar.homelinux.net pravi: