[LUGOS-MOZILLA] kako zaklent mozillo in mozilla mail?

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Mon Aug 30 10:32:55 CEST 2004

Lahko, seveda lahko. Svojemu profilu pač daš password. In vedno ko
zaženeš mail, ga zaženeš z izbirnikov profilov, kjer izbereš ta svoj
profil in vneseš geslo. Mislim, da zaradi tega ni potrebno ustvarjati
dodatnih profilov, le v zaganjalno vrstico (pa povsod kjer je shortcut)
moraš dati pravo stikalo (skratka povsod, od koder lahko zaženeš mail,
torej v start menije, na namizje, na spodnjo orodno vrstico, če imaš tam
bližnjico...).
Stikalo je: -p
Ko boš tako prvič zagnal Mozillo ali Thunderbirda, tam lahko dodaš geslo
za svoj profil. Od takrat naprej te bo spraševal za geslo. Saj je tako a
ne, ostali?

miles.

RTV Andraz Logar pravi: