[LUGOS-MOZILLA] kako zaklent mozillo in mozilla mail?

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Mon Aug 30 10:23:22 CEST 2004

Ziv!

> Rad bi na svojem user accountu v XPjih zaklenil dostop do maila in do
> mozille... Predvsem maila... Se da?
Jaz imam narejeno takole.

S PGP (lahko freeware), ki ima podporo za PGPdisk sem si naredil en
virtualni disk, velikosti 2 Gb (recimo 4 Gb je dobra izbira, ker gre za en
DVD). Disk je X:.

Gor sem instaliral Mozillo (se pravi ne v program files, pac pa na x:) in
ustvaril svoj profil. Se pravi EXE in maili so na kriptiranem disku (torej
tudi gesla in podatki o streznikih).

Gor sem si dal tudi GPG in kjuce, ter v Mozillo enigmail in enigmime. Za GPG
je treba v register eno vrednost vpisat, kar pomeni, da zadeva ni povsem
prenosljiva, ampak naceloma lahko maile potem brez problemov okrog prenasas.

Aja, pa kljuci za PGPdisk in GPG naj ne bodo enaki. Za PGP imej samo en
kljuc.

Ce imas dialup oz. bolj pocasno povezavo, je prednost tega pristopa se v
tem, da ti zelo tezko nekdo nekdo ukrade 4 Gb veliko datoteko. :-))

lp, Matej