[LUGOS-MOZILLA] Mozilla 1.6 hudi problemi

Seeker seeker at email.si
Mon Aug 23 08:10:55 CEST 2004

RTV Andraz Logar pravi:

> Hmmm, sam v bistvu niti ne vem, kje so maili... a ima vsak email svoj
> filetek al kaj? In kako se imenuje, mislim koncnica (govorim o
> Windowsih)?

Bom napisal za primer Win XP:

c:\Documents and settings\"USERNAME" (ime mape je ime userja)\Aplication
data\Mozilla\Profiles\Default\*****.SLT\mail\mail imeniki (npr.
pop.siol.net; pop.email.si...

Poglej v mape z dodatkom -1 (pop.siol-1.net)... vsebino teh map lahko
skopiras oz. preneses v novo skreirano mapo (prej jo zipaj...).

Ko bos naslednjic odprl Mozillo, moras imeti staro vsebino v novih
accountih.

Iztok