Fedora Core 2 + Re: [LUGOS-MOZILLA] Napaka O programu Mozilla

Rok Papez rok.papez at lugos.si
Sun Aug 15 18:55:26 CEST 2004

Živjo!

Dne nedelja 15 avgust 2004 18:23 je Robert Ludvik napisal(a):
> Aleks Reinhardt pravi:

> Igor Mozetic na CAMPT je verjetno pravi naslov

Tam imamo repozitorij za Pinga :) in tja bodo tudi romali ti RPMji.
Mislim, da bodo po izzidu dosegljivi tu:

	http://slorpms.pingo.org/fedora/linux/2/i386/RPMS.pingo/

Gre se mi bolj za FC2 uporabnike, ki bi si radi namestili slovensko Mozillo.
Morda bi samo dodali link na repozitorij ?

--
best regards,
Rok Papez.