[Fwd: Re: [LUGOS-MOZILLA] Napaka O programu Mozilla]

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Wed Aug 11 11:39:27 CEST 2004

Hm, med drugim je v podimeniku Chrome profila v datoteki chrome.rdf tole:
  <RDF:Description RDF:about="urn:mozilla:package:messenger-offline">
    <c:selectedLocale
RDF:resource="urn:mozilla:locale:en-US:messenger-offline"/>
  </RDF:Description>
in tole:
  <RDF:Description RDF:about="urn:mozilla:package:inspector">
    <c:selectedLocale RDF:resource="urn:mozilla:locale:en-US:inspector"/>
    <c:selectedSkin RDF:resource="urn:mozilla:skin:classic/1.0:inspector"/>
  </RDF:Description>

vse ostalo pa je sl-SI; če ročno popravim to datoteko, ni nič boljše.
Očitno so zadeve še nekje drugje narobe nastavljene. A v Linuxih pa to
teče pravilno?

miles.

Martin Srebotnjak pravi: