[LUGOS-MOZILLA] Fwd: Nedelujoča stran v Mozilli

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Tue Apr 27 12:15:05 CEST 2004

Pozdravcek,
Jaz sem posiljal do sedaj edini v imenu projekta (spletna stran
Koloseja, online rezervacija vstopnic) in pritozba je bila upostevana --
je pa tudi res, da sem jim povedal natancno resitev... (No, takrat je
potem tudi nastal predlog o posebni stran v okviru projekta...) Ni kaj,
ce imate ponekod "dostop do kode" (in priporoceno resitev), naj se v
mail kar napisejo potrebni popravki.... Ce pa nimate, pa sporocite v ta
seznam, pa jo bomo poskusali najti na drug nacin.

lp
[BISI]