[LUGOS-MOZILLA] Mozilla Thunderbird v slovenskem jeziku

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Mon Sep 1 16:44:09 CEST 2003

Zdravo!

Meni enostavno ne uspe posloveniti zadeve.
langslsi.xpi ekstrahiram v imenik s thunderbirdom,
potem pa se ocitno zatakne po spreminjanju chrome.rdf.
Ko zazenem thunderbirda, vidim samo sivo okno, brez
vsebine.

A je treba v chrome.rdf spremeniti prav vse en-US v
sl-SI in en-win v sl-win, razen v sklopih embed in
messenger-mdn, omenjenih v navodilih. No ja, jaz
najdem samo enega, embed v mojem chrome.rdf sploh ne
obstaja.

Je komu na Oknih torej uspelo? Je pripravljen poslati
chrome.rdf? Zdaj grem probat se na Linux ...

Glede objave pa predlagam, da se malo pocakajmo, ker
se mi zdi, da bo potrebno izdelat en ZIP paket, da bo
namestitev lazja.

=====