[LUGOS-MOZILLA] Fwd: [LUGOS] FW: INFO: Natecaj MID za nagrade s podrocja razvoja proste progra mske opreme

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Fri Sep 19 18:38:31 CEST 2003

Zivijo,
(Ja, zdaj pa zagotovo vem, da je ta oblika pravilna ... v SSKJ-ju je
samo "Zivijo" in "Zivio", "Zivjo" pa ne obstaja)

Lahko se prijavimo. Sicer nikjer ne pise, da moramo sodelovati v samem
projektu, le da mora biti na voljo v slovenskem jeziku, tako da lahko
prijavimo Mozillo kot tako (vendar pa je najbrz ta natecaj namenjen
vzpodbujanju lokalnega open-source softwarea, tako da verjetno ne bi
bili pretirano veseli, ce bi kapital odtekel v fundacijo).

Glede na to, da sta Thunderbird in Firebird bolj ali manj le front-enda
iste kode, je najbrz pametneje narediti zadevo skupno.

Skratka, we can't lose anything, torej se lahko prijavimo, mislim. :)

Matjaz Horvat pravi: