[LUGOS-MOZILLA] Mozilla in TABi

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Mon Sep 15 23:24:03 CEST 2003

Zdravo, Davor!

V sami Mozilli ta moznost (zal) ni na voljo, upajmo
pa, da se bo kmalu
spremenilo na bolje, ker so odgovorni koncno spoznali,
da je prioriteta
pri razvoju uporabnost in prijaznost do uporabnika.

Vendar kljub temu ima Mozilla skritega pomembnega
aduta in to so
razsiritve. Namesti MultiZillo
(http://multizilla.mozdev.org), ki ima
sicer ogromno stevilo moznosti, v privzeti namestitvi
pa namesti in
nastavi tocno to, kar zelis. Ce imas npr. odprte 3
zavihke in zapres
Mozillo, se ti bodo ob naslednjem zagonu odprli prav
tile. Torej,
namesti MultiZillo in brez kakrsnegakoli nastavljanja
mora zadeva delovati.

Davor Guttierrez wrote:
> Hi
>

> Zanima me ali je možno na kak način obdržati
odprte vse tabe (strani),
> ki sem jih imel prej odprte v Mozilli. Recimo imel
sem odprtih 5
> strani, nato Mozillo izklopim in ko jo ponovno
zaženem imam spet teh 5
> strani odprtih. Tako stvar ima Opera in pri mozili
to pogrešam.