Binarni paket Firebirda in Thunderbirda za win32 (je bilo: Slovenjenje)

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Thu Sep 11 19:14:04 CEST 2003

Zdravo!

Seveda, ni problema, samo preverjam, da se ne bi
slucajno podvajala. :-)
Grem zdaj odgovorit.
-----------------
Je pa se ena stvar. Ker meni ne uspe urediti ali bolje
receno zapakirati
  Firebirda in Thunderbird za Windows, iscem junaka,
ki bi se upal
spopasti s to stvarjo. V principu si je potrebno le
ogledati nek tuj
paket (celoten binarni, ne XPI!), recimo nemski ali
italijanski, in
potem njihove jezikovne datoteke zamenjati z nasimi.
Pa seveda
spremeniti chrome.rdf. Ampak ravno tu imam jaz
probleme, ker mi zadeve
nikakor ne uspe urediti.

Torej, jaz se s pakiranjem omenjenih programov za
Windows ne bom
ukvarjal, dokler ne bo na voljo nek uveljavljen i18n
postopek, za
katerega bodo na voljo navodila. Ce pa se seveda najde
kdo, ki se zeli
podati na to podrocje, mu bom pomagal z vsem, kar bo v
moji moci.

Po nasvetu Jureta Cuhaleva se bom podal na klasicno
slovenjenje.
Zaenkrat pa se oklevam/oklevava, kam se bom podal :-)
V igri je tudi
Mozilla Thunderbird Help. Kaj menite?

Aleks Reinhardt wrote:

> Zivijo,
>

> Ne, ne se (ravnokar se utapljam v domacih nalogah;
zacuda sem doma pred
> 19:30, vsaj enkrat ta teden!). Bi morda raje ti? Jaz
nimam vec skoraj