Mozilla 1.3.1 in 1.4b v slovenskem jeziku

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Thu May 8 18:44:05 CEST 2003

Zivijo,

http://mozilla.lugos.si/ :D

(mimogrede, stran je nekoliko ociscena 'krame', ki je sicer se vedno na
internetu, a skoraj gotovo ne zanima normalnega uporabnika, ali pa je ze
zelo zastarela -- poleg tega so pa meniji, ki imajo prevec linkov, zelo
slabi in konfuzni nasploh)

Binarnih paketov za Linux ni, saj ne vem, ce jih namerava izdelovati
Agenda ali ne. Na moj email (poslan vec kot en mesec nazaj, se mi zdi)
ni bilo nobenega odgovora, tako da ne vem, ce to pomeni "da" ali "ne",
ali pa bodo se kaj razpravljali o prevzemu binarnih paketov.
Sicer pa itak izgleda, da bo sistem od 1.5 naprej povsem drugacen, tako
da bomo morda morali prevesti veliko stvari se enkrat ...