[LUGOS-MOZILLA] Mozilla 1.4 v ponedeljek; Inspector & Venkman?

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Mon Jun 30 19:03:52 CEST 2003

Zivijo,

Ja, res bi bilo dobro napisati, kje tocno se zadevo dobi. :)
http://mozilla.lugos.si/README

Glede sumnikov pa -- v default buildih skoraj definitivno ne. Karkoli
poskusis, nic ne deluje (torej, katerikoli character coding pri
shranjevanju izberes, ne deluje, ne deluje pa niti, ce uporabis escaped
Unicode ali kode HTML. Lahko poskusim skompilirati se lasten installer,
samo nimam niti najmanjse ideje, kako pri kompiliranju kaj ukreniti v
zvezi s tem.

Hmmm ... edino ce ... ja, morda bi delovalo tudi pri default buildih, ce
nastavim kaksen LC_ALL na sl_SI v mozilla-installer skripti, potem pa
pisem v ISO-8859-2. Morda. :) I'll try.

Matjaz Horvat pravi: