[LUGOS-MOZILLA] Mozilla 1.4 v ponedeljek; Inspector & Venkman?

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Sun Jun 29 15:16:27 CEST 2003

Zivijo,

Ja, README datoteko pa je bilo potrebno nekoliko posodobiti. Zraven tega
je v novi datoteki, ki jo lahko najdete na http://mozilla.lugos.si/
(morda bi bilo lepo, ce bi taisto vkljucili tudi v Windows razlicico --
vendar bo za to potrebno 'vstaviti' sumnike, ki v Mozillinem installerju
za Linux ne delujejo), se kup popravkov, tako stilnih kot vsebinskih, pa
se nepotreben del MacOS je vrzen ven, saj ne delamo binarnih paketov za
MacOS, torej bodo uporabniki Macov prebrali ze navodila v angleski
razlicici.

Skratka, ce se komu da malce pregledati, ce je se kaj, kar zeli kdo
spremeniti, je cas se do jutri. :)

Lep pozdrav,
ALeks

(Mimogrede -- glede letakov/bannerjev, ce izdelamo kaksen vzorec, komu
posljemo zadevo? Naj morda jaz zbiram in objavljam zadeve na spletni
strani?)

Aleks Reinhardt pravi: