Mozilla 1.4 -- plani?

Jure Cuhalev gandalf at owca.info
Fri Jun 27 08:57:07 CEST 2003

Na 1056670837, 2003-06-27 ob 01:40, je Matjaz Horvat napisal(a):

> Kul. Najboljse da kar njega pobaras, bo ze vedel kako
> in kaj, saj je vendar tajni policaj :-) Verjetno
> napises clanek in ga posles enemu izmed ta glavnih,
> pisuni spisejo obvestilce in to je to.

Ko bos tako dalec, da bos zacel pisat clanek mi poslji mail in to bom
dal vsa potrebna navodila. Drugace je pa zelo podobno pisanju novice za
na slo-tech (ni pa nujno, da delas online..)

Ampak to je ze Offtopic tukaj..

> Ko bomo to tematiko malo obdelali, bom sestavil nek
> TODO list in ga poslal na dopisni seznam, tako da bomo
> videli cesa vsega se bomo lotili pri promociji
> Mozille.

Boljsega brainwashinga kakor tedenske novice na slo-tech,slo-comp ipd. si skoraj ne morem predstavljat =)

Lp

Jure Cuhalev
gandalf at owca.info