moj prvi post v slozilla-list ;)

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Fri Jun 27 01:40:39 CEST 2003

Zdravo!

--- "Ziga '[BISI]' Sancin" <bisi at pikslar.com> wrote:
> Nekoliko pozno, pa vendarle se oglasam. Njaprej bi
> povedal svoje mnenje
> glede spletnih strani, ki se je pojavilo nekaj
> tednov nazaj. Svetoval bi,
> da ostane slozilla kot "dev" stran in se naredi
> potem en portal, ki bi
> nastopal kot nekaksna slovenska skupnost Mozillinih
> uporabnikov. Sam se
> takoj pomislil na Mozillazine, ki se uporablja v vec
> jezikih, imeli pa bi
> samostojen forum. Em, gre se seveda za velik

Najprej hvala za vkljucitev v nas dopisni seznam.
Veseli nas, da si se odzval!

Glede spletne strani je tako, da je razvijalci oz.
bolje receno slovenitelji™ prakticno ne potrebujemo,
ker se o vsem obvescamo preko dopisnih seznamov. Tako
ostanemo pri eni strani, ki pa bo v celoti namenjena
skupnosti uporabnikom Mozille v Sloveniji.

Povdarjam, da ta stran trenutno se zdalec ni taka, kot
bo, ko bo nasledila stran mozilla.lugos.si in bo do
nasledstva preteklo se precej casa ter bo delezna
stevilnih sprememb. Npr. tudi v imenu strani.

Idejo o forumu ze dolgo obnavljamo, vendar je trenutno
na prvem mestu dokoncni prevod Mozille 1.4 in
promocija Mozille v Sloveniji. Morda bo o sami izvedbi
vedel kaj vec povedati Aleks:-?

> projekt, problemcek bi bil z
> gostovanjem. Jaz ga bi lahko uredil sele kasneje,
> seveda pa bi ob velikem
> stevilu uporabnikov, najbrz tudi kaksen isp ponudil
> dovolj prostora, da
> ustvarimo eno solidno skupnost.
> Zanimiva ideja so srecanja, ki bi jih organizirali
> preko Slozille. Prostor
> ni taksen problem. Najbrz bi se dalo dogovoriti z
> Kiberpipo, ce ne pa
> poznam tudi druge prostore.

Hvala za ponudbo! Ce bomo potrebovali prostor,
racunamo nate :-)

Glede gostovnja sicer nimamo tezav in smo zadovoljni s
ponudbo LUGOSa. Ker se tudi samo drustvo odloca za
prenovo strani, ki bo v skladu z "modernimi smernicami
razvoja spletnih strani" in bo tako verjetno temeljila
na PHPNuke ali kaj podobnega, lahko pricakujemo lazjo
izvedno vzpostavitve forum oz. sploh dovoljenje zanj.
Za forum smo ze zaprosili, a nismo dobili zelene luci.

> Em, glede oglasevanje ni taksen problem. Lahko bi
> preko portalov Pikslar
> ali 3delavnica organizirali kaksne natecaje, mogoce
> celo preko Skinbase.
> Ne vem, idej je mnogo, treba jih je pocasi zaceti
> udejanjati.

To nas zelo veseli! Nam lahko zaupas kaj vec o
portalih Pikslar in 3delavnica? Zanima me predvsem,
ali bi se dalo z omenjenima povezati do te mere, da bi
v zameno za povezavo ipd. SloZilla dobila kak banner
ali graficno podobo letaka?

> Aja, eno bolj tehnicno vprasanje: je ze kdo naredil
> datoteko praznikov za
> Mozillin Calendar?

Mozilla Calendar se vedno ni dozivel vkljucitve v
zbiko in je morda nikoli ne bo. Nanj smo se nameravali
"spraviti" ravno tedaj, ko bi ga vkljucili vanjo.
Treba je nekoliko pocakati, da vidimo, kaj se bo
izcimilo iz novega roadmapa in potem bomo ocenili,
kaksen smisel ima slovenjenja Calendara. To zaobjema
seveda tudi datoteko praznikov, ki pa ne bi smela biti
problem, saj so podobno izoblikovali ze za KDE,
verjetno tudi Evolution in se kje ...

Hvala se enkrat za tvoj odziv in predloge!

=====