Mozilla 1.4 -- plani?

denis.valic at guest.arnes.si denis.valic at guest.arnes.si
Thu Jun 26 15:21:47 CEST 2003

zdravo,

ceprav sem se na listo vpisal bolj po nakljucju (nisem bil dovolj pozoren,
da bi opazil, da jo uporabljate pravzaprav predvsem tisti, ki delate na projektu slovenjenja), vas vseeno kar redno prebiram. tako se mi je ob sledecem poskusu slogana

<Kaj pa morda kaj v stilu "Cemu le brezglavo raziskovati, ce imate dostop=
=20
do prave navigacije?" (torej, MS Internet Explorer ("Raziskovalec") vs.=20
Mozilla Navigator -- in ker je to le besedna igra, dvomim, da lahko pri=20
Microsoftu kaj ukrenejo zoper to)

utrnil podoben poskus: "znebite se hroscev (ie) - uporabite raje plazilca (=
mozilla)"
ciao, denis