Zadeva - dobesedno

Janez Trenz alte at aufbix.org
Mon Jun 16 00:34:21 CEST 2003

Spet je ta Zadeva: na tapeti. Tisti [LUGOS-MOZILLA] nič ne manjka po
mojem mnenju. Meni namreč tako mrcvarjenje Zadeve sploh ni všeč.
Predvsem ker se mi zdi neumno gledat v vsaki Zadevi še eno besedilo, ki
je popolnoma odveč, ker *vem* s katerega dopisnega seznama je pošta.
Ampak temu je kriva moja lenoba, ker pač nočem ročno prestavljat
sporočil iz ene mape v drugo. Drugače bi se namreč utopil v vseh
sporočilih v poštnem predalu. Vsak LUGOS dopisni seznam ima v glavi prav
luštne stvari;
Za: lugos-mozilla at lugos.si
po katerih se da enostavno videt od kod prihaja sporočilo. Ostali
dopisni seznami to pač imajo... od prej. Tole je pa nov dopisni seznam
(beri narejen s kliki na moji miški :). Da pa ne bom viden, ko samo še
en BOFH, tukaj sprašujem, če bi še kdo hotel imet [LUGOS-MOZILLA] v
besedilu Zadeve. Predvsem me zanimajo mnenja tistih, ki so tu bolj
pišoči, ker nas je precej, ki večinoma samo beremo.

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at aufbix.org          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)