hroscic

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sun Jun 1 09:28:57 CEST 2003

Zdravo!

Kolegica mi je sporocila, da je nasla nevsecno
nevsecnost v slovenski Mozilli 1.3.1 za win. Prilagam
sliko, ki mi jo je posredovala. Problem je v tem, da
ji odreze pogovorno okno za sprejem piskotov.

Sam tega se nikoli nisem opazil. Trenutno imam Mozillo
1.3.1 s slovenskim language XPI na Debianu in tega
problema ni.

Ocitno je problem samo pri njej? Izgleda, da uporablja
windows 98/Me/2000, ce to komu kaj pomaga. Ideje?

=====