Mozilla 1.4 - win32 build

Jure Cuhalev gandalf at owca.info
Tue Jul 1 01:11:45 CEST 2003

Vredu .. sem uploadal se win32 build. Pohvale gredo Matjazu, ki je
pripravil tako dobre confige, da sem samo popravil par stringov in nazaj
zapakiral. Install/uninstall, sama mozilla vse deluje in govori
slovensko :)

Za readme je vkljucena se vedno stara razlicica, saj ima sumnike.

Lp

Jure Cuhalev
gandalf at owca.info

p.s.

Zdej pa veliko novico na slo-tech in ostale podobne portale pa nic
linkov na anglesko razlicico samo slovensko ;-)

--
LP

Jure Cuhalev
gandalf at owca.info