[LUGOS-MOZILLA] Win98 instalacija

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Fri Jul 25 13:29:03 CEST 2003

Zdravo!

Hm, ce dobro razumem, kar mi hoces povedati, potem
ocitno imas tezave s tem postopkom. Zal nimam Win 98,
vendar bi zadeva moralal delovati.

Ce imas tezave, bos sebi, nam in se komu najbolje
pomagal, ce jih vsaj malo bolje predstavis ...

http://mozilla.lugos.si/download.php?app=mozilla&ver=1.4&type=win32-sea&dl=y

=====