[LUGOS-MOZILLA] Win98 instalacija

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Fri Jul 25 13:01:19 CEST 2003

Zdravo!

Obstaja pa seveda se lazji postopek. Kar takoj
namestis Mozillo v slovenscini:

http://mozilla.lugos.si/download.php?app=mozilla&ver=1.4&type=win32-sea&dl=yes

p.s.: Vsem priporocam ta postopek, ker se mi drugace
ne splaca matrati s pakiranjem celega namestitvenega
paketa, ker je to delo ... arghhg %##%!!
:-)

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/releases/mozilla1.4/mozilla-win32-1.4-ins

http://mozilla.lugos.si/download.php?dl=no&app=mozilla&ver=1.4

=====