[LUGOS-MOZILLA] mozilla-win32-1.4-slSI-installer.exe

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Fri Jul 4 11:25:16 CEST 2003

--- lugos at triglav.net wrote:
> Ja, imel sem enak problem na Win 98.
> mozilla-win32-1.4-slSI-installer.exe se
> zazene, ne naredi pa nic :)
>
> Moral sem uporabiti angleski installer iz
> mozilla.org ter nato slovenski
> "language" pack.

Zdravo!

Ja, angleski installer + slovenski langslsi.xpi je
edina resitev, ki jo poznam. Ocitno je nekaj narobe v
nasem winpacku, ampak se mi niti ne sanja kaj. Na w2k
in XP deluje. Problem je, da nimamo, vsaj kolikor je
meni znano, prevec moznosti za testiranje slovenske
mozille na non-built-on-NT-technology Winsih.

=====