slo distribucija in deb paket

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Wed Jan 1 10:55:18 CET 2003

Zivijo,

Mar ne bodo 'oni' naredili tega? (z 'oni' mislim na tiste, ki to
distribucijo pripravljajo, oziroma tiste, ki se spoznajo na Debian)

Jaz nimam pojma, kako se zadevo spravi v Debian installer format ...

Vsekakor pa me zanima, katero razlicico Mozille bodo vkljucili, in ce
potrebujejo kaksno posebno obliko prevodov. Morda kdo ve?

Matjaz Horvat pravi: