dopolnjevanje "oken"

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Thu Jan 30 20:23:41 CET 2003

Zivijo,

Instalacija je prav tako mozna direktno iz XPI paketov, ki jih vsebuje
namestitveni program. To je na Linux sistemih izjemno enostavno, saj so
XPI paketi lepo prosto v svojem direktoriju (mozilla-installer/xpi/), za
ostale operacijske sisteme pa ne vem.

Zeljene XPI datoteke preprosto nalozite v Mozilli (imena posamicno
vpisujete v vrstico za URI naslove), kot root, in namestili se bodo.
Po tem je dobro enkrat pognati Mozillo, ce se morajo slucajno ustvariti
kaksne nove datoteke.

Jure Repinc pravi: