Zmrzovanje

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Thu Jan 23 15:11:38 CET 2003

Zdravo!

To mi izgleda dokaj tipicno za windows:-) Siguren sem,
da napaka nima nic za opraviti s slovenjenjem.
Verjetno bo najboljsi recept kar uninstall->install,
kot si ze sam predlagal.

Ce si morda 1.2.1 namestil "cez" starejso razlicico,
je problem prav to. Zaenkrat moras namrec najprej
uninstallat staro verzijo in sele potem lahko das gor
novo.

lp,
matjaz

=====