tekoce zadeve

Igor J. Kresnik lovec at volja.net
Wed Jan 8 11:24:02 CET 2003

Pozdravljen
Poiskusi najprej prikazati samo želljeni okvir. Zapelji miško nad okvir,
klikni z desnim miškinim gumbom, izberi  Ta okvir, odpri okvir v novem
oknu. Sedaj ga imaš v novem oknu ter ga lahko izprintaš :-)

Seeker pravi:

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor J. Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843