[LUGOS-MOZILLA] flashplayer težave

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Fri Dec 26 16:50:14 CET 2003

Polivrt d.o.o. wrote:
> Na distribuciji Pingo 2.0 je že instalirana mozilla
> 1.4 slo in deluje ok.
> Ko sem poskusil instalirati flashplayer sta se
> datoteki flashplayer.xpt in libflashplayer.so normalno
> instalirali v /usr/lib/mozilla/plugins, vendar flash
> player še vedno ne dela.
> Ničesar novega tudi ne vidim, če izberem
> meni "pomoč. o dodatkih"
> Ali sem kaj spregledal ?
> Enako deluje če flashplayer instaliram kot root
> ali kot navaden uporabnik.
>
> lp, Franc

Če me spomin ne vara je problem v tem, da so v novejših distribucijah na
voljo novejše knjižnice, pri Macromedii pa pri kompilaciji še vedno
uporabljajo stare knjižnice. Mogoče bi jim bilo dobro malo zatežiti naj
to popravijo. Začasna rešitv je če se ne motim namestitev knjižnic v
paketu libstdc++ ali nekaj podobnega. Bi moral malo pogledat še enkat.

--
Live long and prosper!