NeRoot

Bernard Banko beernarrd.net at email.si
Mon Dec 22 11:16:50 CET 2003

Pozdravljeni.
Ne vem sicer če pišem na pravo listo za pomoč pri mozilli, pa vendar:
Instaliral sem mozillo 141 na debianu, vendar ne z aptjem ampak kar
z mozillinim lastnim instalerjem direktorij /usr/local.
Problem pa je nastal, ker jo lahko poganjam samo kot root;
če jo poženem kot navaden uporabnik, se sicer požene skripta a mi nato samo
odpre okno mozilla-bin, v njem pa na rumeni podlagi piše z rdečimi črkami neki
markup tekst v stilu <button class="right...> itd
V čem je problem in kako ga odpraviti?