[LUGOS-MOZILLA] Download Mozilla za Linux

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Fri Dec 19 11:22:06 CET 2003

Zivijo,

Matjaz Horvat pravi:
> Imam pa par predlogov za spremembe na strani:
> - Stran Datoteke preimenujmo v Prenosi. Vec(ina ang. strani ima
> Downloads, kar je po naše Prenosi.
> - Mozilla Calendar premaknimo na dno strani, ker je najmanj pomemben
> - Pospeševati moramo "Priporoc(eno razlic(ico", zato naj bo navedena
> pred "Stabilno"
> - na osnovni strani naj bo na vrhu le Mozilla 1.5 - Firebird 0.7 -
> Thunderbird 0.4. Beta in stabilna razlic(ica sta manj pomembni, pomembna
> pa so tudi imena programov, da uporabnik ne bo zmeden še bolj.

Je zdaj bolje?
Kaj pa tisto besedilo o paketih XPI? Najbrz bi bilo fino zadevo narediti
razumljivo uporabnikom, ce sploh kaj napisemo. Ker to, kar je trenutno
tam, se zdi vsaj meni precej zmedeno in ne v pretirano pomoc ...

> Je pa zdaj spet vprasanje, kaj bomo naredili s spletno stranjo. Govorili
> smo, da jo bomo zamenjali z Mozilla Firebird Help, ko bo Firebird
> zamenjal Seamonkey. A to še ne bo tako hitro. Vmes je tudi Mozilla
> Foundation dobila novo stran. A kdo ve, c(e majo kakšne nac(rte, da bi
> uvedli nekaj podobnega kot ima OpenOffice.org, torej da ima vsak
> jezikovni projekt neko svojo stran, ki je podobna izvirni.

Ne vem nic o taksnih nacrtih ... Ampak to niti ni vazno, saj bi na tisto
stran tako in tako napisali lahko povsem isto kot na naso.
Glede foruma jaz od Janeza Trenza (?) ne dobim nobenega odgovora, tako
da ne vem, kako bo s tem.

> Ali pa morda prevedemo mozilla.org? :D

Morda bi bila to celo dobra ideja. Vsekakor je nova stran mozilla.org
precej bolj 'user friendly' kot nasa. Seveda pa bi lahko prevzeli samo
njihov design (slikice, slog ...), nato pa nalepili gor povezave do
slovenskih download strani.

Lep pozdrav,
Aleks