vstopnice.kolosej.si

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Sun Aug 31 11:44:27 CEST 2003

Pozdrav!
Tisti, ki spremljate Slo-Tech ste mogoce videli med komentarji kritiko,
da stran vstopnice.kolosej.si ne deluje v Mozilli (Firebird) - novica o
slovenskem Firebirdu. No, kot sem tam obljubil, sem pisal mail podjetju,
ki dela ta "ticketing system" in glej ga glej, stran so popravili. :)
Kljub temu pa bi podal predlog, da se objavi na mozilla.lugos.si en
seznam v obliki podstrani, kjer bi bile napisane slovenske spletne
strani, ki ne delujejo v Mozilli (zaradi nesposobnosti avtorjev).
Pomembno pa naj bo, da se objavljajo predvsem tipi strani, ki jih
uporablja sirsa mnozica (portali, seveda lahko tudi druge strani).
Seveda se ob vpisu na to stran napise avtorjem spletne strani vljuden
mail, kjer se opozori na napako... Kaj menite?

lp
[BISI]